Monday, 6 June 2011

WELCOME SISTER IN LAW

Ehem ehem . Kita nak belagak sekarang kita dah ada kakak ipar . First time ni . Abang Halim kita selamat melangsungkan perkahwinan di Kedah pada 4 jun 2011 yang lalu . Walaupun tak dapat datang sebab sedang dalam sesi awal kuliah . Bajet nak lari kelas pun tak boleh . Tapi tak apa . Belajar kan penting . (Buat aksi tergoleng goleng atas katil)


NH dapat rasa kebahagian tu dari jauh pun dah okay dah . Tapi yang paling penting 11 jun 2011 ni memang wajib balek . Dah tempah tiket dah semua . Siap pesan dekat lecturer *Saya mungkin tak dapat datang kelas pada hari sekian sekian . Sebab abang saya kahwin . Tapi request cuti kemain lama . (Bukan selalu puan . Kali ni ajerr)

Tak dapat nak publish picturer sebab sibling semua tak send dekat NH lagi . Nak tak nak imaging jer lah macam mana abang kita dekat pelamin dan masa nikah tu kan . Hahahaha rasa macam kelakar lah pulak . Apa pun SELAMAT PENGANTIN BARU ABANG HALIM & KAK FIFI .

SRI ANDALAS PEOPLE . U ARE INVITED .

No comments: